Skebäcks Varfsförening – SVF

Skebäcks Varfsförening (SVF), är en ideell förening som är ägd av sina medlemmar och som tillsammans arrenderar anläggningen av Örebro Kommun.

SVF grundades 1997.

SVF har cirka 400 medlemmar (maj 2021).

SVF ansvarar för drift och skötsel av hamnen (ca 260 hamnplatser) och varvsplan.

SVF ansvarar för drift och skötsel av hamnen och varvsplan.

SVFs hemsida är föreningens officiella informationskanal, här finns bland annat föreningens stadgar, ordningsregler, miljöregler samt kontaktuppgifter. Under menyn ”Om SVF” hittar du sidan ”medlemsdokument” som du loggar in med ett lösenord som du får via mejl.

SVF håller två större medlemsmöten/år dit alla medlemmar är välkomna. Årsmötet på våren samt ett höstmöte.

SVF har både en officiell sida på Facebook samt ett medlemsforum. SVFs officiella sida på Facebook administreras av styrelsen: www.facebook.com/varfsforeningen/
Ett slutet medlemsforum administreras av medlemmar i föreningen. Gruppen heter Skebäcks Varfsförening.

SVF är medlemmar i Svenska Båtunionen.

Kontaktuppgifter och info om SVFs styrelse.