Leverantörsfakturor

Märkning på samtliga fakturor: Fack 2250

3 alternativ:

1. E-faktura
Elektroniska fakturor som t.ex. Svefaktura eller Peppol ber vi er kontakta den e-fakturaoperatör (VAN-operatör) ni anlitar och be dem göra uppsättningen enligt nedan:
– Vår elektroniska indentifierare (GLN-nr) för e-fakturor är: 7368024219802
– VAN-operatör: Scancloud AB (Addett)

2. Mailad PDF-faktura
Om ni från ert affärssystem kan skriva ut fakturor som PDF-filer skickar ni dessa till mailadressen nedan. OBS! En faktura per PDF-fil.
– PDF-fakturor skickas till: 2250@faktura.scancloud.se

3. Pappersfaktura
I sista hand tar vi emot papperfakturor. Om ni från ert affärsystem inte kan ställa om till E-faktura eller maila PDF skickar ni fakturor till följande adress:
Skebäcks Varfsförening
Fack 2250
831 03 Östersund

Villkor:
Betalningsvillkor är 30 dagar från fakturadatum. Om det finns avtal med betalningsvillkor som avviker från detta, gäller dessa avtalsvillkor i första hand. Order-, fakturerings- och expeditionsavgifter eller andra avgifter som pålagts av leverantör eller tredje part godkännes ej. Ej heller undantag från räntelagen godkännes.

Vid andra frågor och funderingar kontakta:
Om ni behöver hjälp eller har frågor gällande elektronisk fakturering, eller om ni inte kan skicka fakturor enligt något av ovanstående alternativ så kontaktar ni vår samarbetspartner Scancloud AB, via mail edi-relations@scancloud.se.

Tekniska frågor ställs till Scancloud Support på telefon 08-23 23 18 eller mail edisupport@scancloud.se

Daniel Nilsson
Aspia AB