Dina aktuella medlemsuppgifter

Som medlem i SVF – så kommer du att få ett eget inlogg till SVFs medlemsregister Bas. I Bas kan du sedan uppdatera dina egna uppgifter om du exempelvis byter telefonnummer, mejladress eller båt.

Genom att du själv uppdaterar dina medlemsuppgifter sparar föreningen kostnader och tid för administration och ev. porto!

OBS! Vi är tacksamma om du kan fylla i ditt mobilnummer enligt följande: Första nollan ersätts med Sveriges landsnummer 46, sedan skriver du alla siffror i följd dvs utan mellanslag och bindestreck. Exempel: 070-369 55 77 skrivs alltså in enligt följande: 46703695577 (Om du skriver in enligt exempel så underlättar du föreningens hantering för att du ska få en personlig kod för att öppna grinden in till varvsplan).

Tack för att du hjälper SVF att hålla medlemsregistret uppdaterat och aktuellt!